Stworzenie krótkich haseł i sloganów, które na długo zapiszą się w głowach ludzi, to nie lada sztuka. Nie wszyscy to potrafią. Ale tworzenie haseł reklamowych to dla Jarka Kaniewskiego jakby kreatywne pisanie historii w zaledwie kilku słowach. Najbardziej rozpoznawalnym hasłem, jakie stworzył, jest hasło „Pij mleko. Będziesz Wielki”. Według badań zna je przeszło 95 procent Polaków. Każde dziecko chciało pić mleko, szczególnie że do picia mleka zachęcały znane gwiazdy radia i telewizji, jak Kayah czy Kuba Błaszczykowski.
Wchodząc na copywriter.pl, możesz przejrzeć portfolio rekomendowanego copywritera, który tworzy hasła reklamowe nie tylko w języku polskim, ale też w języku angielskim, jak choćby hasło „Igloo. Fresh Innovations”, w zaledwie dwóch słowach „świeżość i innowacja” autor hasła zawarł przewodnią myśl marki Igloo, firmy produkującej sprzęt chłodniczy.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Katalog produktów i usług dla każdego
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Transport dla Ciebie i firmy
Baza kursów i szkoleń
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Hodowla i rolnictwo
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Atrakcje turystyczne i noclegi